Notices additionally appeared on a few of Iran’s Press TV web sites, the Iranian authorities’s foremost English-language satellite tv for pc tv channel, and Al Alam, its Arabic-language equal. Lualua TV, an Arabic-language Bahraini unbiased channel that broadcasts from the UK, was additionally taken down.